Obsah
Změna úředních hodin a omezení styku s veřejností od 11.1.2021
PONDĚLÍ 7:30 – 12:00
STŘEDA 12:00 – 16:30
Žádáme veřejnost aby:
- při vyřizování žádostí upřednostňovala písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním, a to ve všech případech, kdy je to možné,
- úřad osobně navštěvovala pouze z důvodů, které nesnesou odklad, a to po telefonické domluvě s daným úředníkem,
- veškeré dokumenty určené pro úřad (žádosti, sdělení, atd.) odevzdávala do poštovní schránky umístěné u vchodu úřadu či zaslala dokumenty prostřednictvím pošty, emailu nebo datové schránky,
- dodržovala předepsaná hygienická opatření při vstupu na úřad - použití ochrany nosu a úst, použití dezinfekce, bezpečnostní rozestupy.
Platby místních poplatků
Žádáme veřejnost, aby místní poplatek ze psů a za svoz komunálního odpadu hradila převodem na účet města č. 2224331/0100. Místo variabilního symbolu je možno uvést do poznámky jméno a příjmení poplatníka. Variabilní symbol bude možno zjistit na tel. č. 354 429 416 nebo 354 429 417 v době úředních hodin.
Pro úhradu místních poplatků bude do odvolání pokladna uzavřena.
Sazba místních poplatků je beze změny, tedy:
- komunální odpad 600,-/osoba
- komunální odpad senioři 75 let a výše 300,-/osoba
- za psa v rodinném domě 300,-, druhý a další pes 100,-
- za psa v bytovém domě 600,-, druhý a další pes 500,-
- za psa senioři 65 let a výše 200,-
Úplné znění Obecně závazných vyhlášek najdete na webových stránkách města Hranice: mestohranice.cz – záložka Město – Dokumenty města – Obecně závazné vyhlášky a nařízení.
Platby za pronájem pozemků
Žádáme veřejnost, aby platby za pronájem pozemků uskutečnila převodem na účet města č. 2224331/0100, variabilní symbol vyplývá z nájemní smlouvy (do poznámky můžete uvést jméno a příjmení pro snazší identifikaci platby).
Pro úhradu za pronájem pozemků bude do odvolání pokladna uzavřena.
Poslední aktualizace: 16. 2. 2021 23:05