A picture

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní aplikace

mobilní apgooglehttps://apps.apple.com/cz/app/v-obraze-vim-co-se-deje/id1128876118?l=cs

Kalendář

Rychlé kontakty

Adresa
U Pošty 182
351 24 Hranice u Aše

Spojení
Tel.:  354 429 411
fax:   354 599 969
info@mestohranice.cz

Úřad odpovídá

Rozpočet

Rozpočet

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Slovak Spanish

Aktuální teplota

29.3.2024 15:03

Aktuální teplota:

13.4 °C

Vlhkost:

64.2 %

Rosný bod:

6.8 °C

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:1
DNES:476
TÝDEN:2439
CELKEM:1505048

Obsah

Odečty stavů elektroměrů

Typ: ostatní
logo Informace od společnosti ČEZ Distribuce.

Vážená klientko, vážený kliente,

v rámci zajištění spolehlivé, bezpečné a kvalitní dodávky elektřiny do Vašich domovů provádíme pravidelnou kontrolu a servis našeho zařízení včetně elektroměrů a také opis stavu číselníku (odečet). Odečtené hodnoty zasíláme prostřednictvím OTE (Operátor trhu s elektřinou) Vašemu vybranému dodavateli (obchodníkovi) elektřiny k periodickému vyúčtování (fakturaci).

Pravidelným fyzickým odečtem a kontrolou měřicího zařízení se snažíme předcházet případným nesrovnalostem při následných vyúčtováních. Pokud nemůžete ze závažných důvodů zařízení zpřístupnit, je alternativou samoodečet (předání informace o zobrazovaném stavu elektroměru ke konkrétnímu dni), případně odhad spotřeby. Nahlášení samoodečtu v termínu před fyzickou návštěvou našeho zaměstnance nemá vliv na realizaci této návštěvy. Samoodečet, případně odhad stavů (spotřeby) nelze z důvodu legislativních omezení akceptovat pravidelně, proto Vás žádáme prioritně o zpřístupnění elektroměrů.

Jak poznám zaměstnance ČEZ Distribuce, a. s.?

Zaměstnanci ČEZ Distribuce, a. s., jsou vybaveni služebním průkazem, kterým se musí na požádání prokázat. Používají předepsaný pracovní oděv s označením společnosti a ruční terminál pro sběr dat. Nikdo z našich zaměstnanců nepotřebuje vidět faktury ani jiné doklady a nepožaduje žádnou platbu.

Máte pochybnosti?

Obraťte se na bezplatnou kontaktní linku ČEZ Distribuce 800850860 a ověřte si identitu našeho zaměstnance.

info

Způsoby nahlášení samoodečtu:

  •  Dle postupu zanechaného na místě naším zaměstnancem
  •  Zasláním vyplněného korespondenčního odečtového lístku (bez poplatku)
  •  E-mailem na info@cezdistribuce.cz
  •  Prostřednictvím Distribučního portálu (DIP)
  • Telefonicky na bezplatnou linku 800850860

Pro rychlé vyřízení si kromě odečteného stavu číselníku elektroměru připravte také jméno, příjmení, adresu odběrného místa nebo EAN (tyto údaje jsou součástí každého vyúčtování), případně výrobní číslo elektroměru.

TIP: Nevíte, jak správně odečíst stav elektroměru?

Průvodce elektroměry a podrobné informace k odečtům naleznete na www.cezdistribuce.cz v části Technické info.

Kde působíme?

info

Kdo je distributor a kdy ho potřebuji?

Hlavním úkolem distributora je zajišťovat všem klientům bezpečnou a spolehlivou dodávku elektřiny, řídit provoz distribuční soustavy, provádět její pravidelnou údržbu, odstraňovat případné poruchy a distribuční soustavu dále rozvíjet. Vaším místně příslušným provozovatelem distribuční soustavy je na základě platné licence společnost ČEZ Distribuce, a. s. Distributor je daný adresou Vašeho odběrného místa, distributora nelze měnit. Pokud jste např. změnili svého obchodníka (dodavatele), tak technické úkony, kontrolní a odečtovou činnost nebo odstraňování poruch provádí i nadále naši zaměstnanci. Umožněte jim prosím přístup.

Potřebujete nahlásit poruchu, zjistit časy spínání nízkého tarifu, sdělit polohu našich sítí nebo si nevíte rady s novým připojením? Navštivte naše webové stránky www.cezdistribuce.cz nebo nás kontaktujte.

Zaregistrujte se na DIP.CEZDISTRIBUCE.CZ a získejte:

Distribuční portál (DIP) je webový portál distributora, který Vám přes webové rozhraní umožňuje spravovat Vaše odběrné místo.

Co DIP nabízí?

  • on-line přehled a správu Vašeho odběrného místa
  • aktuální časy spínání HDO
  • termíny plánovaných odstávek
  • zadání samoodečtu
  • technické údaje k odběrnému místu
  • historii spotřeby
  • možnost podávat žádosti a sledovat jejich vyřízení

Kdy je třeba kontaktovat svého obchodníka (dodavatele):

Potřebujete-li řešit požadavky týkající se plateb, změn smlouvy, převodu odběru na nového odběratele či ukončení odběru, pak je nutné se obrátit na svého obchodníka.

Kdo je Vaším obchodníkem, zjistíte snadno ze smlouvy, předpisu záloh nebo následného vyúčtování. Na těchto dokladech naleznete také své údaje pro komunikaci, jako např. EAN (18místný identifikátor odběrného místa).

Jak je to s vlastnictvím zařízení?

Distributor zajišťuje servis veřejného rozvodu sítě, přípojek, hlavních domovních nebo spínacích skříní, dále instaluje, kontroluje a odečítá měřicí zařízení (elektroměr) a spínací prvky a opatřuje zařízení plombami.

Klient si na své náklady pořizuje a udržuje elektroměrový rozváděč, hlavní jistič před elektroměrem, hlavní domovní vedení a veškerou domovní elektroinstalaci.

Setkali jste se s výpadkem dodávky elektřiny? Chceme Vás informovat.

Sjednejte si bezplatnou službu zasílání e-mailů o plánovaných odstávkách a SMS s předpokládanou dobou odstranění poruchy. www.cezdistribuce.cz/sluzba

info

 

 


Vytvořeno: 2. 9. 2022
Poslední aktualizace: 2. 9. 2022 10:08
Autor: Blanka Švihlová